ezgicnts Rabiiul ablam kullandı yeğenime çok memnun kaldı ben de anneme ablama gittikce kullandım oğlumda oda çok sevdi ama almadım ben ama hepimiz memnun kaldık baya iyi
deleted20517 Rabiiul ben kullandım max 8 ay binebildi kızım çünkü oturmaya hararetlenmeye başladığı için koyamadım
hellomy99 Rabiiul ben seyahat sırasında diye almıştım yedek dursun diye ama hep bunu kullandık ev için aldığım öylece bekliyor kenarda bu çok pratik gerçekten
Rabiiul Zumra_Fatma model olarak benziyor canım ben kızımı da bu beşikte büyütmüştü 2.5 üç aylıktan sonra park yatağı geçirmiştim
Rabiiul dorukanddogasmom canım benden sana tavsiye ana kucağına çok fazla alıştırma benim kızım da gündüzleri uykusunu ana kucağında yapıyordu dokuz ay boyunca gittiğim her yere ana kucağında taşıdım ana kucağı dışında hiçbir yerde uyumuyordu ayakta sallanıyordu dokuzuncu aydan sonra alıştı ayakta sallanarak uyumaya
Zumra_Fatma Rabiiul bizi 1 yaşına kadar idare etsin yeter cnku ranza var ilk kızım uste gecer o zamana kadar diğer kizimida alt yatağa alıştiririm artık inşallah
dorukanddogasmom Rabiiul ayy vallahi haklısın geçen bir yere giderken götürdüm çok zor oldu taşıması,, ana kucağında aspiratör eşliğinde uyurken aspiratör ü bozduk,100 saati aştığı için filtresi değişmesi gerekmiş. Şimdi reflü yatağında ayağımda sallıyorum uyudu
Rabiiul Zumra_Fatma ben de evi değiştirene kadar idare etmesi için alacağım canım inşallah senin kız da alışır büyüğü kaç yaşında