Rabiiul KendiEvimdeDeplasmandayim neyse olmadı odada bırakırım onu 😂 içine ne koydun csnım ekstra reflü yatağı mı normal yatak mı
KendiEvimdeDeplasmandayim Rabiiul bunun içinde çok ince bi yatağı var, kaynanam altına kalın bir sünger kestirdi üstüne de gelen yatağı koydum. Reflü yatağı kullanmadım hiç yüksekliğini bilmiyorum ama olabilir sanki
uykusuzmom_ Rabiiul 4-5 ay kullanım için ideal ben 4. Ay atağında (3,5 aylıktı) hiç uyumadığından sallanmaya alıştırdığım için kullandım maalesef. 5 ay sonra sığmamaya başladı ve gıcırdadı ne kadar yağlasakta fayda etmedi ağırlaştığı için.
Rabiiul barismom sev Baby’nin taşınabilir Çantalı Ref yatağı var kızımdan kalan sığarsa onu koyarım canım
Umutoglum Rabiiul 3 yıl önce Umay bebe mı sumay bebe mı öyle bı site vardı Instagram da ordan almıştım
colbebesi Rabiiul Ben kullanıyorum onda uyuyor gündüzleri gece uykusu da onda uyutup yatağına geçiriyorum
ikiyavruskaannesi Rabiiul Bebek dönmeyi bilene kadar kullanılır. Bence bunun yerine park yatak daha mantıklı. Ama kullanacak iseniz 3-4 ay idare eder.
Rabiiul ikiyavruskaannesi park yatak kadar yerim yok maalesef 1 + 1 evim zaten odada hem bizim yatağımız hem de kızımın 70×130 yatağı var park yatak sığmaz
huhuuu Rabiiul ya aldık çok sonradan kurduk. Hiç kullanışlı değil çok dandik bana hiç güvenli gelmedi. Eşime dedim birine verelim o da iyi değil atalım gitsin dedi attık.
colbebesi Rabiiul İkibuçuk aylık içine de reflü yatağı koydum bence kullanışlı ama dönmeye başladığında ne olur bilemem