Ben bu tarz bir beşik kullandım 7ay falan. Bebek dönene kadar kullanılabilir kızım geç döndü 😅 gündüz uykularını salonda bunda yaptırıyordum gece uykusunu odamızda park beşikte. Rahat yattı kızım. Ama benim kullandığım da yanlar fileydi köşeler kumaş değil ama böyle keçe gibi bir şeydi. Kızım oraları söküp süngerleri çıkarıyordu sonra yanlara kumaş diktik. Çok kaliteli değil sallanarak uyuyordu kızım böyle mekanizmaları falan kayıyordu ama idare ettik yine de