Zeynepalya_ve_annesi Teşekkür ederim öncelikle 🙏 Son kontrolüme gidip de çatı muayenesi olana kadar normal doğum yapacağımı konuşuyorduk doktorumla, fakat çatım çok dar ve basıkmış bu sebeple sezeryan oldu. Her zaman normal doğumu, doğum yaptıktan sonra daha acısız olarak duyarız ya o sebeple maalesef dedim ama dediğiniz gibi, öyle ya da böyle sonuçta anneliği tattım şükürler olsun 🥰🥰🥰 Dediğinizi dikkate alacağım 🙏