Merhaba güzel anneler, tecrübelerinizden faydalanmak isteyen tecrübesiz bir anneyim 🤭 2 gün önce hiç istemeyerek sezeryan ile doğum yaptım, haliyle ağrılarım var ve sizlere sormak istediğim 2 şey var 🤭
İlki, emzirirken göğüs uçlarım çok fazla acıyor, ağlayacak dereceye geliyorum. Lansinoh krem sürüyorum ama bana mısın demiyor. Bu hep böyle mi devam edecek?
- Sorum ise sezeryan doğum yapan annelere ☺️ Doğum sonrası ne zaman korse kullandınız?