BalAsyam öncelikle anneliğiniz hayırlı olsun sağlıcakla büyütün insAllah 🥰🥰kızım emme reddi yaşadığı için.sağarak vermiştim o yuzdeen emziren anneler cevabını yanıtlasinlar..ama makina maf etmişti onu biliyorum..o kremi bnde kullanmıştım çok güzel etki etmişti.. köşeye gelirsek bende sezaryan doğumluyum..hemen takamamistim..ama satmıştım.bir ay sonra feln korse kullanmıştım.. dikişler patlar diye korkmuştum..