bsraklc42 Bende toparlanmaya başladım oda oda gidiyorum 1 yaş bebesiyle ancak oluyor 😅 bugünden ümitliydim tayin işin ama sanırım bayramdan sonraya kaldı herkes öyle diyor çünkü 🥲 keşke açıklansaydı bayram rahat geçerdi
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU bsraklc42 evet herkes heyecanla bekliyor keşke açıklansa bugün ama zor gibi sanırım herkes bayram sonrası artık diyor
gologlugiller2534 Bende ağrıdayım jandarmanın açıklanmasını bekliyoruz işin kötü yanı uzatma da verdik çıkıp çıkmıcağını da bilmiyoruz şuan herşey karıştı
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU seeeyydaa yaa Allah kolaylık versin çok zordur böyle peki şuan tayin olacak mı eşiniz bir araya gelme ihtimaliniz var mı
ayisigianne seeeyydaa merhaba yazmıssınızda kayserıdeyım esım hakkarıde dıye bende kayserıdeydım eşimde suan hakkarıde
kahvekolik__ seeeyydaa Hakkari ve Şırnak’ta görev yapan kk komandolara kesin kalıcı yer geliyor diyorlar doğru mudur acaba tercih dışı harici
birssorumvar Ay konudan bağımsız ikidir başlığı Tayyipçiler diye okuyorum gündem beni çok etkiledi galiba hahsjsj
kahvekolik__ seeeyydaa bende bunu merak ediyordum kesin Şırnak Hakkari kalıcı gelşyor dşye bşr söylem vardı hayırlısı olsun inşallah 🙏
ayisigianne seeeyydaa ınsallah rabbım gonlunuze gore versın sızınde eşim demıstı hakkarı olunca gerı sabıt yer cıkma olasıgı daha yuksekmıs
seeeyydaa kahvekolik__ hakkariden sonra oluyor gibi arkadaslarımın eşleride ordaydı sonra gittiler yanlarına ama bu sans dediğim gibi
kahvekolik__ seeeyydaa aynen öyle bende bekliyorum tayini kk komando 8 senedir kalıcı yer gelmedi bir umut bu sefer gelir belki diye 🤲🏻🤲🏻