Kızlar toparlanmaya başladınız mı ? Hala açıklanmadı yerler de kimisi bu cuma açıklanacak diyor kimisi bayramdan sonraya kaldı diyor. Ben 2 haftadır toparlanma işlerini halletmeye çalışıyorum ama çok zormuş ya da ben zorlaştırıyorum her şeyi yıkayıp kaldırarak 🥴 Sizde durumlar nasıl ?