kahvekolik__ seeeyydaa aynen öyle bende bekliyorum tayini kk komando 8 senedir kalıcı yer gelmedi bir umut bu sefer gelir belki diye 🤲🏻🤲🏻
ayisigianne kahvekolik__ Rabbım gonlunuze gore versın ınsallah benım eşimde kk komando cok zor bır meslek rabbım yardımcımız olsun
ayisigianne seeeyydaa ınsallah rabbım gonlunuze gore versın sızınde eşim demıstı hakkarı olunca gerı sabıt yer cıkma olasıgı daha yuksekmıs
seeeyydaa Hakkımızda hayırlısı inşallah kavusuruz ya herkes evini topladı bir heycan var biz tercih dısımı gelecek yinemi kavusamayacagız stresi askerlere hayat var ama bu bizimkiler için geçerli değil bence kavusmama durumu olmuyor
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Kızlar ben bu tayinlerin açıklanacağına dair ümidimi kaybettim 😂😂 artık 0 heyecan açıklanana kadar
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU seeeyydaa 1-2 haziran diyorlar ama artık ondan bile emin olamıyorum canları ne zaman isterse açıklayacaklar herhalde 🥲