damlabayrak özür dileyerek hanım efendinin postune dahil oluyorum kusura bakmasın🙏 bende bir kaç gün önce post açtım bundan cevap alamadım bebeğimin de kalça çıkığı varmış bir buçuk aylıkken bakıldı bize herşey normal dendi başka bir doktora tesadüf eseri gittiğimizde öğrendik. Sol alfa 60 sağ alfa59 olarak ölçülmüş. Doktor muhtemelen düzelmiştir ama ortopediye yine de bir gidin dedi sizce düzelmişmidir bu sonuçlar korkutucu mu?