duru_fatma biz samsunda yaşıyoruz. 2 aylıkken başladık tedaviye şuan 7 ay 22 günlük. Şunuda belirteyim bizim kalça çıkığı değil kalça gelişimi geriliği var. Her iki bacakta da var. Sağ tip 2a sol tip3 tü bizde. Nerdeyse 6 aydır palvik bandaj ve tübingen ortezi kullanıyoruz. Ortezi halen devam ediyoruz. Bi ay sonra kontrolümüz var. Tam olarak iyileşemedik. Fakülteye gidiyoruz. Ama bide özele götürücem. Açı olarak 60 ı geçti ama bizim femur başı dedikleri kemiğin oluşmasını bekliyoruz. Sağ tarafı iyi oldu solda az kaldı. Tedavi yöntemi değişebilir bende bilmiyorum.