duru_fatma benim kızımda sağ da sıkıntı yok sol 2b idi 2 aylıkken 3 aylık olduğun da derecesi 60 tı 60 ve üzeri olunca değerler düzelmiş oluyodu ama kızıma yinede tedavi uyguladılar 22 saat boyunca frejka yastığı kullandık 2 ay gibi bir süreçte daha sonra röntgen çekildi 5 buçuk aylıkken iyi görünüyor düzelmiş dediler ama asla tamamen bi anda tedaviyi bıraktırmadılar şimdi de 12 saat kullanıyoruz 3 ay boyunca da böyle olacak ama şükür ki düzeliyor Ankara’da oturuyor iseniz gazi üniversitesi Hakan Atalar profesör de takipliyiz işin ehli bir doktor gerçekten umarım sizinde bi an önce iyileşir geçmiş olsun