sevgide kızımın gözleri aynı babası ama genel olarak beni de onu da andırıyo. Kimisi sadece eşime kimisi ikinizin kopyası diyor. Ama eşimin ailesine bakarsak örnek vereyim;
Ayyy bu aynı ben ayyy bu aynı senn ayyy bu aynı dıdımın dıdısı diyolar ama hiç annesi yok gibi davranıyolar. Acayip kıl oluyorum ve eşime de söyledim. O yüzden çok gitmiyorum 2.5 aylık ve çok sık göremiyolar kendileri yapıyo çünkü bunu