sevgide oğlum benim kopyam. Eşimin tarafıyla alakası yok. Gören herkes aynı annesi diyor. Geçen gün bile restorantta eşim oğlumu almış kapıya çıkmış kedileri seviyorlar oradan bir kaç kişi de oğlumu seviyormuş uzaktan, bende yanlarına çıktım masalarda oturanlar annesine benziyormuş aynı demeye başladı. Benim haklı gururlanış 😁 ay çok şükür bana benzedi