sevgide Benim gibi eş tarafına bebeği benzeyen var mı? Her gün aynı muhabbet sıkılıyorum anladık size benziyor!🙄
Ballilokmam11 sevgide kızım esmer evet babası tarafı ama oğlum sarışın benim yanım onu bile baba tarafına benzetiyorlar 😂
yasek sevgide sevgide ben babasını kopyala yapıştır yaptım 🤣 babasının kopyası , yolda yürürken bile insanlar şaşkın bir şekilde bi babasına bi bebeğime bakıyor ve malesef ki kocam da annesinin kopyası 🥴🥴🥴
sevgide Niyesordunbucevabi ayyy ne şanslıısınnn😀 bebiş doğdu , annem diyo kime benziyor biliyor musun, dedim sus! O kadar babannesiydi ki😆
Tortilla_ Eşime ve onların tarafa benziyor. Birinin benzetmesine de gerek yok çünkü baya eşimgil. Ama alınmıyorum çünkü kendimde diyorum ve farkındayım. Hele bir resmi var 2 aylık falan kayınvalidemin kucağında direkt o bana göre hsjdjdjdj
sevgide Tortilla_ ah canım benimm aynıyız, ben de alınmıyorum bebeğim 4 aya yaklaştı zaten her gun duyuyprum ama sürekli kaynanamın bu bana benziyor deyişi bıktırdı😆 bugun yanlışlıkla ‘malesef ‘ deyiverdim😆😆
mommyshark1567 sevgide malesef ‘ deyiverdim Hahha çok iyiymiş bu😅 çok yaşayın ya güldüm 😅😂😂 Bu arada bebeğim sanki kendi bebekliğimi kucağımdan oturtuyormuşum gibi. İlk doğduğunda babasına benziyordu ama kilo aldıkça bana benzemeye başladı 🤪
00998 sevgide eşime benziyor. Herkes üzülme ama aynı babası seninle ilgisi yok diyor bende diyorum niye üzüleyim sonuçta babasını da ben seçip evlendim🥹😂
hbs_ sevgide ultrasonda bile kocama benziyordu büyüdükçe daha çok benzemeye başladı huyu bile benziyor 🫠 gözleri renkli bana benziyor sadece şükür ki ahshdhdj
sevcan04 hbs_ benim de kızımı doktorumuz ultrasonda yüz hatlarını falan birebir eşime benzetti. Doğduğunda da öyle tıpkı eşim. Doğum lekesi bile babasıyla aynı yerde. İnsan zaten eşine benzesin istemez mi? Ben çok memnunum. İyi ki ona benzemiş
ebruyalcin04 Babasına benziyo doğduğundan itibaren hiç değişmedi huyuda benziyo😀 sadece renkli gözlü beyaz tenli sarışınlığı benim tarafıma benziyo onun dışında komple baba