gorkmakdmr sevgide genelikle bana benzetiyorlar ama ben eşime benzetiyorum yüz bakımından huy bakımından üvey babannesine benziyormuş kızım babannesi gibi erkek seviyormuş öyle söylüyor
mommyshark1567 sevgide malesef ‘ deyiverdim Hahha çok iyiymiş bu😅 çok yaşayın ya güldüm 😅😂😂 Bu arada bebeğim sanki kendi bebekliğimi kucağımdan oturtuyormuşum gibi. İlk doğduğunda babasına benziyordu ama kilo aldıkça bana benzemeye başladı 🤪
masal_ece sevgide Oğlum 2,5 yaşında bana benziyor kızım 7 aylık eşimin tarafına benziyor herkes kp benzetiyor 🙄😀😀
cglr91 sevgide direk baba. 1 yaşında herkes kasiyerinden yolda karşılaştığımız insana kadar herkes babasının kopyası diyor . Kocanı doğurmuşsun diyorlar
incilinasmom sevgide eşimin annesine, ablasına, babasına, eşimin babası nın ablasının oğlunun kızının küçüklüğüne kadar kadar benzettiler. Kısaca tabiki baba tarafıııı 😃 biz anneler kim köpek ki bize benzesin 😂😂
yasek sevgide sevgide ben babasını kopyala yapıştır yaptım 🤣 babasının kopyası , yolda yürürken bile insanlar şaşkın bir şekilde bi babasına bi bebeğime bakıyor ve malesef ki kocam da annesinin kopyası 🥴🥴🥴
gullacc sevgide ilk aylarda aşırı bana benziyordu herkes kendini doğurmuş diyordu ama şimdi kimseye benzemiyor ara sıra bazı bakışları babası gibi olsa da çok değişti 🤭
portakalliordek sevgide kızım 4.5 aylık ilk doğduğunda burnu ve yüzü aynı kayınvalideydi resmen bakmak istemiyordum yüzüne bebeğimin 🤣 çok şükür düzeldi gören herkes kendini doğurmuşsun diyor çok şükür Allahım Bismillah 🤣 Ama kayınvalide babasına benzetiyor tabi aynı babası diyip duruyor her seferinde ve babıldama döneminde olduğu için babababa diyor kızım ve bu aşırı hoşuna gidiyor bilinçli söylediğini sanıyor 😐🤣