boncuk_29 elimden geldiğince yapıyorum ama mesela bugün banyo tuvalet temizliyorum 2 gün sonra gene aynı oluyor. Çünkü sürekli evde olduğumuz için kullanılıyor normal olarak. Dolaplarım çekmecelerim düzenlidir, hiçbir zaman karman çorman eşya koymam . Güzelce yerleştiririm, çünkü dağınık olunca Bir de düzeltmek için ayrıca efor harcamak gerekiyor . Mesela bugün kızım uyurken mutfak dolaplarını sildim, balkonumu sildim süpürdüm ama balkonumun camları leş gibi, daha doğrusu evin camları komple pis. Evimiz çok büyük 4+1 ve iki büyük kapalı cam balkon var. Ramazan bayramında sadece 3 camı silebildim, havalar serindi. Yanımda çocukla olmuyor, hasta olur diye silemiyorum. O sildiklerim bile havanın kirinden çamurundan gene hiç silinmemiş gibi kirlendi. Zaten sürekli yağmur yağıyor ve oturduğumuz mahalle tozlu sanırım, camlar hep çamur oluyor. Camlara yetişemiyorum. Mesela dün yatak odamın içeride olan camını sildim perdesini yıkadım. Giyinme odasının cam dolaplarını sildim, dolap üstlerini de akşam eşime sildirdim. Günlük işin yanında cam silme perde yıkama dolap silme gibi büyük işleri gün gün bölerek yapıyorum ama gene de bitmiyor. 2 gündür pertim çıktı zaten. Çünkü iş yapıp bitirip yatıp dinlenmiyorsun ki bir de bebekle ilgileniyorsun. Dağınıklığı elimden geldiğince topluyorum ama gene dağılıyor yapacak bir şey yok. Püf noktası olarak işleri biriktirmeden yapmak en güzeli.en hızlı o şekilde yapılıyor . Bir çoğunlukla gün aşırı robot süpürge çalıştırıyorum. O işimi çok kolaylaştırıyor