boncuk_29 Temizlik yapmıyorum, evi robot süpürüyor. Akşamları toparlar uyurum ama sabaha evde koltuk kırlentleri bile düzenli durmalı, tezgahta bulaşık olmamalı. Ayrıntı temizliği her ay yarıdmcı ablamız gelip yapıyor. Kalan şeyler umrumda değil. Kitap okurum, spor yaparım, yürüyüş yaparım, bebeğimle etkinlik yapıyorum. Temizlik yapsam bunlara asla vaktim olmaz. Anca yetişiyorum.