boncuk_29 bizim de kaldırım çalışması yaptılar ama yol bozuk olduğu için çok tozlu bir yer. Silmenin bile bir faydası yok 10 gün sonra gene aynı. Ramazan bayramında birazını silmiştim, şuan sildiğim ile silmediğim aynı durumda. Annem başka şehirde oturuyor mesela o siliyor 2 ay gidiyor benimki diyor. Ama bizim 10-15 gün sonra aynı oluyor. O yüzden yazın bir kere silebilirsem öpüp başıma koyucam. Zaten 4+1 ev. Her yer duvardan duvara cam. Camlar normal standart camlardan büyük ve uzun