ahlashilal kubrainci1101 siz not almasanızda doğum belgesine hepsini yazıyorlar. E nabızdan e devletten bakabilirsiniz. Persentil eğrisinden de normal mi değilmi görebilirsiniz
Nvdmrk ahlashilal ya benm dogum belgeme mesela 35 yazmış ama 14 günlükken gidince 34 ölctü hatta 35 yazdıklarını soyledm yanlış ölçülmüş dedi muhtemelen 33 buçuk doğmuştu bazen yanlış olcebiliyorlr aceleyln benm de hiç aklıma gelmedi doğduğu zaman ölçmek
[silindi] kubrainci1101 benim bebeğimun da baş çevresi küçük ama doktoru bedenine uygun dedi , yani bir orantisizlik yok, minyon bir bebek ve hep artım 0,5 -1 sm artıyirdu aylik şuan 13 aylik 45,5 sm
ahlashilal Nvdmrk Nvdmrk ölçen kişiler yanlış ölçmüş olabilr ilki de yanlış ölçmüş olabilir son ölçen de özellikle sağlık ocaklarındakiler hep yanlış ölçüyo
Nvdmrk ahlashilal ya evet doğru diyorsunuz evde ben uyutup sakince ölçtüm 39 buçuk hemşire 39 ölçtü sağlık ocağında
sadojj kubrainci1101 benım kızım 33cm bas çevresiyle doğdu. 4.ayına baktım şimdi 38cmmiş ve biz sürekli eğitim araştırmada takipteydik. Gelişimi yavaş diye. Hep milim milim arttı çok şükür bi sorun çıkmadı. Genetik denildi. Kesknlıkle ölçüm yapan kişiden kişiye degısıyor takılmayın ve bence siz takip edin. Kafasının en genıs yerınden ay ay ölçün aynı mezurayla.
sadojj Nvdmrk cok iyi anlıyorum çünkü bende öyleydim. Dr a dedim en kötü ne olabilir bana onu söyleyin demiştim kızmıştı . Kötü olcak bşsey yok takip edilecek belkı de genetik demıstı. Gerçekten de öyle çıktı. Çok şükür. Sizin de öyle çıkacak inşallah çok ince düşünmeyin kendınizi yorarsınız. Kırkayaga sormuşlar ılk önce Hangı ayağını atıyorsun dıye. O günden sonra yuruyememıs. Yol belli takıp edilecek. Gerisini ince düşünmeye lüzum yok. Allah’ın izniyle bişey çıkmayacaktır. 😙