kubrainci1101 Bebeğim 2 3 hafta erken doğdu 35 haftada kilosu 2.700 boyu 48 cm Şuan 4 aya yeni girdik 5.700 kilosu boyun 60 cm baş çevresi 36 dedi sağlık ocağı biraz az geldi bana çocuk doktoruna götürmeyi düşünüyorum tecrübeli anneler sizin de fikrinizi almak istedim sizce nasıl ölçümler
hazale966 kubrainci1101 o zamanlar bizimde 38 miş. 2 cm fark var sadece bana normal geldi. Ama endişe ettiysen götür tabi. Birde anne babanın kafası kücükse bebeginde kücük olması normalmiş çocuk doktorumuz öyle demişti bize
anne_yiz kubrainci1101 benim kızımın baş çevresi gıdım gıdım büyürdü yarım cm yarım cm. Ebe doktora yönlendirdi doktor ölçtü normal dedi. Hamileyken bile kafa çapı 2 hafta geriden gelirdi. 3 yaşına girecek bi sağlık sorunu yok şükür endişe etmeyin ama bi götürün doktora içiniz rahat etsin
xaley Doğumdaki baş çevresi ölçüsü nedir? Benim kızımın da baş çevresi küçüktü o yüzden bildiğim kadarıyla cevaplayabilirim. Önceki aylardaki baş çevresi ölçüsü nedir? Artış olması önemli.
kubrainci1101 xaley onu hatırlamıyorum ya inanın kilosunu boyunu hep not aldım ama onu almadım bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum aslında ama bebeğin beyin gelişmi için önemli dediler
ahlashilal kubrainci1101 siz not almasanızda doğum belgesine hepsini yazıyorlar. E nabızdan e devletten bakabilirsiniz. Persentil eğrisinden de normal mi değilmi görebilirsiniz
hazale966 kubrainci1101 mezura bulup ölçün olmazsa yada çocuk doktorundan randevu alın içiniz rahat etmiyorsa
seyma0505 Benim kş 34 ile doğdu başından beri doktorumuz küçük dedi ama yönlendirme yapmadı takip edelim dedi en son 8 aylıkken götürdüm o zaman sorun yok dedi ama hep küçük gidigpt şu an 11 aylık 44/44,5 olmus mesela ama o bile ayına göre alt sınıra yakın
nevindemirkol kubrainci1101 bnmki de kız ya bu baş çevresi yüzünden 3 ayim zehir oldu canım inanki ama doktor takip ten başka bisy yapmıyor sadece bıngıldak USG çekti ve kan alıp değerlerine tiroidlerine baktı
nevindemirkol kubrainci1101 dedi ki genetik olabilir algısı açıksa gülmesi göz teması varsa genelde korkmuyrz bıngıldak açıksa faln norolojiye henüz yollamadi ama sıkı takip lazimms
nevindemirkol kubrainci1101 birde 38+5 de doğdu 35 cm yazmistilar sağlık ocağı 15 günlükken 34 ölctü acaba doguncami yanlış ölctüler kafam baya karıştı doktor da büyük ihtimalle 33 buçuk falan dedi doğunca