Nvdmrk cok iyi anlıyorum çünkü bende öyleydim. Dr a dedim en kötü ne olabilir bana onu söyleyin demiştim kızmıştı . Kötü olcak bşsey yok takip edilecek belkı de genetik demıstı. Gerçekten de öyle çıktı. Çok şükür.
Sizin de öyle çıkacak inşallah çok ince düşünmeyin kendınizi yorarsınız. Kırkayaga sormuşlar ılk önce Hangı ayağını atıyorsun dıye. O günden sonra yuruyememıs. Yol belli takıp edilecek. Gerisini ince düşünmeye lüzum yok. Allah’ın izniyle bişey çıkmayacaktır. 😙