nurzeyd06 yagmurkokusu_ metekaanmomm alpmila metekaanmomm Tatlican yagmurkokusu_ benibenibihetirni boncuk_29 kubyus Kızlar kargo bugün geldi ben büyük bir merak ve heyecanla açtım ve hayal kırıklığına uğradım eşim bana ne alakaysa drone almış hshshajd paketi açınca sinirden ağladım desem yeridir aradım ve şaka yapıp yapmadığını sordum ciddi ciddi beğenmiş ve almış ben evli çocuklu kadınım nerde kullancam şehir şehir geziyorum sankş dedim hiç beğenmedim iade edecez bunu dedim ama çok çok sinirlendim anlatamam şu an kargo karşımda duruyo çöpe atmamak için zor duruyorum Eşimde kalbimi kırıyosun ama çok farklı o gözlüğü var o nereye giderse görüyosun cart curt anlatıyo ben asla duymuyorum sinirden o paraya ben neler neler alırdım dedim hala da sinirliyim valla sinirden gülüyorum artık
Tatlican nurzeyd06 Aaa çok saçma, Kendisine heves etmiş almış resmen . Sana değil ki. Üzüldüm😔 100 bine ajda alsaydı daha iyiydi.
nurzeyd06 Aseldurumom_ bende öyle dedim kendine almışsın bana ayak yapıyosun dedim de baya bozuldu hshxjajx
nurzeyd06 boncuk_29 Tatlican kubyus annehalleri Ay kendime aldım deseydi ben ne diyecektim sanki ama sana aldım deyince şok oldum ne manaaaa
Tatlican nurzeyd06 Oldu olacak traş makinesi alıp sana aldım desin tam olsun🙈 Sende babalar gününde kendine birşey al sana aldım de😄
betul97_ nurzeyd06 Drone ne yapacakmışsın acaba evde oturduğun yerde çocukları onunla mı izleyecekmişsin😅 Hiç güleceğim yoktu 100 sene düşünsem drone aklıma gelmezdi
annisoldum nurzeyd06 o hediyeyi sana değil de kendine almış. O paraya kendi beğendiğin bir şeyi aldır bence. Çok ayıp etmiş alsın gönlünü
nurzeyd06 annisoldum betul97_ sormayın kızlar aşırı sinirim bozuk benim tek sosyal aktivitem şok bim gezmek ben napayım dronu ya
betul97_ nurzeyd06 Drone’u oraya uçurursun artık. Kusura bakmayın gerçekten hiç güleceğim yoktu. Ayıptır sorması ne kadar vermiş
benibenibihetirni nurzeyd06 bime giderken kendini çek tepeden Tobe tobe güldüm ama kusura bakma ya sacma olmuş onun yerine bı tane Ajda alsaydi
[silindi] Hahahah bazen burda yalan yanlış postlar oluyo ya işsizlikten ben bu postu öyledir diye düşünmüştüm jdjsksksj keşke de yalan olsaymış 🤦
nurzeyd06 [silindi] yalan post mu?🤣 ilk defa duydum ama keşke bemimkide öyle olsaydı o kadar isterdim ki