benibenibihetirni nurzeyd06 ay şaka olmali sana aliyorum diye kendine almış resmen o paeayi sana verseydi duzgun bisey alırdın erkeklerin beyinleri var ama hücreleri yok
benibenibihetirni nurzeyd06 bime giderken kendini çek tepeden Tobe tobe güldüm ama kusura bakma ya sacma olmuş onun yerine bı tane Ajda alsaydi
nurzeyd06 benibenibihetirni zaten ben çok sinirlenince tamam yeni bi sipariş verdim hediye gelecek onu iptal edelim dedi de iş işten geçti ben 100 binlik hediye hayalleri kuruyorum adam drone almış şaka gibi
metekaanmomm nurzeyd06 şaka mı napcaksin dronu koluna takıp gezecek misin. Sende babalar gününde hediye olarak Ajda aldım dersin
zeyneppce nurzeyd06 of kendine almış galiba ya 😥 bencekrizi fırsata çevirin onu iade ettirip 100bine kendi istediklerinizi aldırın madem alacak durumu var 🤭
parla__ nurzeyd06 100 bin değildir şaka yapmıştır bekleyin ve görün Şimdi okudum keşke drone bana alınsaydı ,çevreyi çeker video çekerdim 🤪😅 isterim bir drone ama kesin düşer şansıma kaybolur sabah akşam mahallyi cekerim 🤪😅
nurzeyd06 betul97_ yemin ederim trendyoö sepetim 10 bin aylardır bekliyor onları alırdım hemde üstüne 90 bin daha kalıyodu 😂
adastra nurzeyd06 Ay çok tatlısınız ya günüm şenlendi bu post ile 🤭😂😂 bu arada biri bana drone alsa gerçekten mutlu olurdum 🤭🤭
betul97_ nurzeyd06 100 bini sana versin eminim hem ihtiyaçlarını alırsın hemde yatırım diye kendine bilezik bile alırsın