ng08 benim anneler günüm asla kutlanmadı bu ikinci anneler günüm geçen de kutlanmamıştı bu yılda kutlanmadı öyle ki eşim yüzüme bile bakmadı kendimi çok değersiz hissediyorum onun yüzünden oysa ki ben onun geçen sene babalar gününde güzel hediye alıp pikniğe götürmüştüm