gizememre ng08 hiç kimseden bir beklentim yok anne olmayı ben seçtim 🌸 bana böyle günlerde manevi hediyeler daha anlamlı geliyor kızımın hediyesi hayatımda aldığım en güzel hediye idi
Nsrn1 ng08 evet o bu tarz günler yaklaşınca hediye alır ama o güne özel bir şey yapmaz 😄 tarzı öyle onu da o şekilde kabul ettim 😄
tsmutter ng08 sözle bile kutlamadı :) benim kızım 8 mayıs doğumlu, bu ikinci sayılır ama ikisinde de kutlamadı
cansuyum25 maco_61 yanlız değilsin bacım boşver bizim en güzel hediyemiz evlatlarımızın sağlıkla yanımızda olması çok şükür🙏
gg3848 ng08 pembe güllerle uyandırdılar kızıma bana ne alacaksın dediğimde hep ay dede diyordu o yüzden ucunda ay olan altın kolye almışlar çok mutlu oldum 🥹
reyrey1149 ng08 ben hediyemi günler öncesinden dayanamayıp aldım. Çok istediğim bir parfüm vardı. Baccarat onu almış sağolsun 😊😊
merdor Almayı bırak kutlamadı bile. Sevgililer gününde sevgili olmadıgım gibi belli ki anneler gününde de anne olamamdım sjsjsj