ng08 fatmanurr11 Uzakta olunca zor ya. Benim annemde yurtdışında yaşıyor bende telefon üzerinden kutlayabildim. Hediye bile alamadım…
1prensesannesi__ ng08 Nike ile pumayi da çok severim kaç yıldır puma var ama çok eskidi artık yenisini alma zamanı geldi bi tane orjinal bir tanede günlük gitmelik trendyoldan falan alırım 🥰
ayseferide74 ng08 komşum sadece komşum değil hem arkadaşım hem sırdaşım cektiğim herseyi bilen insan yoksa normal sıradan bi komsu yapmaz bunu ben hem anneyim hem baba 🥲
gultkn34 ng08 hediye yok. Babama stend takılmıştı o yüzden anneme geldim. Eşimde çalışıyor sadece kutladı o kadar
fatmanur_0416 momica benim de ilk anneler günümdü kızım daha 50 günlük valla bende baya ağladım halen bile çok duygusalım en ufak şeye ağlayıp duruyorum 🫂🥺
momica fatmanur_0416 ya siz daha çok yeni anneymişsiniz bide erkekleri anlamıyorum inan post açıp ben mi bi yerde hata yapıyorum diye anlatmak istiyorum ama ona bile mecalim kalmadı böyle anlamlı bir günde bu yaşadığımızı hak edecek napmış olabiliriz ki
hbs_ Önce kavga ettik sonra istediğim son seri kahve makinesini almış.. Kavga sebebi de asla hediye meselesi değildi saçma sapan şeylerden dolayı çıktı.. Kavga sonrası alındığı için hediyenin bende pek kıymeti olmuyor ama orası ayrı maalesef🫠
prensesin_annesii ng08 Ayy benim eşim sabah kutladı hediyem de geçenlerde alaşım var alalım fln dediğim sepetimdeki epilasyon cihazıni ve karamis bölgeler için olan kremi almış sadece onlar vardı sepetimde bilseydim birkaç şey daha eklerdim sjsjs🤦🏼♀️😂😂🥰
momqueenn Geceden kutladı canım eşim.Sabah gözümü çiçekle açtım.Ve ıphone 17 pro max almış.10 gün sonra yoldönümümüz aslında ikisini hediyesi olmuş oldu.🥹🥰