belcatanaltan bak inan ki öğretmen başlarında olsaydı şikayetçi olmazdım. Biz kamera kayıtlarına baktık. Öğretmen sınıfta yok. Çocuk oğlumun arkasında oğluma doğru elini kaldırıyor . Bir süre o şekilde bekliyor sonra vuruyor. O sırada öğretmen sınıfta olsaydı, hayır diye bağırsaydı çocuk vurmazdı belki de. Daha önce oğlum sırtı yaralı geldi arkadaşı sandalyeyle vurmuş ses etmedim. Burnu soyulmuş aynı çocuk yapmış ses etmedim. Öğretmene söyledim burnuna vurmuş arkadaşı dedim. Ay hep vuruyorlar zaten birbirlerine diyor dinlemiyor bile. Haberi bile yok ya. Çocuk bütün gün kulağını tutmuş kameralarda net görünüyor. Nasıl haberin olmaz. Sen neden kulağını tutuyorsun diye nasıl bakmazsın. Kulağında kan var çocuğun nasıl görmezsin ya. Ben ihmalkar bi anne olsam doktora götürmesem belki de çocukta duyma kaybı olacaktı.