Ama bak ben bu kararı anlarım 🤭 zira dün gece ben de o kararı verdim 🤪
Şaka bir yana ihmali olan kim varsa cezasını çeksin, ha evet öğretmen sınıfta iken de olabilir çocuklar arasında gerilimler ama öğretmenin görevlerinden biri de çocuklar bu kadar saldırganlaşmadan müdahale etmek zaten. Hatta öncesinde aşılamak bunun kötü bir davranış olduğunu.