Kızlar çok oldu kusura bakmayın ama şimdi bilenler bilir bilmeyenler eski postlarıma bakabilir. Kreşte oğlum arkadaşı tarafından darp edilip kulak zarı delinmişti. Bizde savcılığa gidip dilekçe verdik. Eşim müdürden, öğretmenden hatta acil doktorundan şikayetçi olmuş. Öğretmen bunu duyup beni aradı. “Ben ne yaptım niye şikayet ettiniz beni. Olay sıradında iki dk müdürün yanına gittim. O sırada olmuş, gitmem gerekiyordu bi işim vardı insanlık hali..” falan dedi. Bende “hocam tabiki gidebilirsiniz evet insanlık hali, lavabo ihtiyacınız da olabilir, acil işiniz de çıkabilir fakat bu çocukları yalnız bırakamazsınız.” dedim. Işte o an kimse olmayabiliyormuş mecbur yalnız kalmaz zorundalarmış vs. vs. Bişeyler daha dedi. Bende “hocam zaten şuan soruşturma aşamasında. Bir ihmaliniz yoksa sizlik bir durum olmaz.” dedim. Bana dedi ki; “sizin bu yaptığınız KUL HAKKIDIR” diyip telefonu yüzüme kapattı. Ben bunu demesine çok takıldım. Nasıl kul hakkı olabiliyor. Çocukların yalnız kalması normal mi? Ellerinde makas var kalem var çok küçük çocuk bunlar. Birde benim oğlum okulunu çok seviyor. Bu hafta göndermedim ama soruyor sürekli neden okula gitmiyorum diye. Çocuk kendini suçlu gibi hissediyor. Okulların kapanmasına da daha var sizce ne yapsam