Nisabanu ulkuuuuu Malatya duruyorsa ben bı sevineyim o zaman 😄 memlekete yakın diye yoksa depremden dolayı iki çocukla istemiyorum ama gurbet korkudan ağır basıyor
ulkuuuuu Nisabanu biz birinden şuan duyduk hatay,maraş,malatya,antep listeden çıkmış diye ama inanın herkes öyle çok şey diyor ki sizi yanlış yönlendirmek istemem hakkımızda hayırlısı
Alyehus ulkuuuuu evet çıktı. Biz Maraştayız deprem zamanı geldik kendi memleketimiz diye. Bu sene gitmek istemiyorum 1. Bölgeden devam etmek istiyorum diye buton açıldı bastık, kabul edildi. Doğumuz bitmişti şuan batıdan devam ediyoruz 6 sene daha buradayız ☺️ Allah sizlerin de gönlüne göre versin 🙏🏻
ulkuuuuu Barlas_mom ya bizde bundan korkuyoruz henüz 8.senemiz yemi bitiyordu😅😅tamam suan istanbuldan gitmek zor geliyo ama tekrar aynı şova gerek yok😂🫶
Barlas_mom ulkuuuuu Diyarbakır gelişmiş şehir her imkan var ama ben pek sevmedim. Havası suyu bana göre değil
feyzacvs Bizim de 8. Yılımızdı istanbulda gidiyoruz bu sene. Gitmek istiyoduk ama şimdi bi zor geldi yaa. 2 buçuk yaşında kızım var ben de öğretmenim çalışıyorum nereyi tavsiye edersiniz kızlar
Yavrukurt feyzacvs ne aradiginiza bağlı açıkçası sosyallik mi lojman mı kucuk sehir mi buyuk sehir mi ona göre yardımcı olabilirim😇
Yavrukurt ulkuuuuu ulkuuuuu biz diyarbakırdayız. Tekrar şarktan şark verdik. Diyarbakır il olarak güzel iş yoğunluğu fazla ama dogu da gibi cok hissetmezsiniz pahalı ama lüks bir şehir buradaki kafeler batıdan lüks diyebilirim giyim kuşam konusunda bile cok rahatlar. Antalyadan geldik yabancılık çekmedik genel de lojman 1 2 seneye ya da hemen çıkabilir puanınıza bağlı. Mardin çalışması yogun lojman imkanı iyi. Elazığ da lojmanlar yıkıldı lojman imkanı yok kiralar uygun sehir guzel insanları iyi. Şırnak çalışması rahat lojman imkanı iyi. Bu saydıklarım sıcak soğuğu cok hissetmeyeceginiz yerler bu sene ilk defa kış gördük diyebilirim.
feyzacvs Yavrukurt kızım için kreş, park yeşillik imkanı olan ev kiralarının uygun olduğu, iklim konusunda doğu anadoludan korkuttular biraz kış 8 ay sürüyo diye o kadar soğukta zorlanır mıyız hiç bilemiyorum ☺️
Nisabanu Tercih verdik on tercih olarak geçiyormuş asıl tercihler sonra verilecekmis muhtemelen temmuz ortasına gönderirler diye düşünüyorum.
Nisabanu İstanbul’dan doğuya gidecek olan arkadaşlar nakliye konusunda da birbirimize yardımcı olursak sevinirim. Nakliye şirketlerini illa ki araştırız önerisi uygun bulduğu tavsiye aldığı olanlar burdan yazarsa sevinirim