mrs_moomm ulkuuuuu evet ya imkanlar çok iyiydi tam alışmıştım bnde birde ailemden zaten uzaktim simdi kac kati uzak olacağım
birkizbiranneblog Kızlar biz de gidiyoruz acaba nereler iyidir ya o kadar karışık duygular içerisindeyim kiii ben de calısıyorum bebeğiim var bakalım neler bekliyor bizi
ulkuuuuu birkizbiranneblog benimde kafam karışık küçük kızım var istanbulda zaten deprem korkusuna perişan olduk aynı şeyi yaşamak istemiyorum çok korkuyorum
ulkuuuuu mrs_moomm biz ilk sıralara bayburt güöüşhane kars yazdık memleket samsun yakın diye ama oralara cıkma şhtimalş de zor bingöl erzincan tunceliyide deprem korkusundan istemiyorum hiç
Nisabanu ulkuuuuu tercihler geçen yılla aynı mi Malatya kaldırılmış mi ben yarın subeme gideceğim ama merak ediyorum suan ucretsizdeyim
birkizbiranneblog ulkuuuuu biz de istanbuldaydık atamam düzceye cıktı buraya geldik her gün pişmanlıkla yaşadık istanbuldan geldiğimiz için şimdi gidicez bakalım daha iyi mi olacak kötü müüü benim de bebeğim 21 aylık
ulkuuuuu birkizbiranneblog Allah bulunduğumuz yeri aratmasın ya istanbulu pek şstemedik balta ama umarım doğuda daha kötü senaryolarla karşılaşmayız