gezenlady merhaba. Benim kızımda aynıydı 3 de konuşmaya başladı şu an 3 yaşını 1 ay geçti kendini anlatacak kadar basit cümleleri var. Anne mama ver, anne kalk gel su doldur, anne açacam,anne bakacam, hala evet hayır demiyor mesela evete he hayıra no diyor vs vs yeni yeni açılıyor gerçekten her çocuk vaktini bekliyor🥰🌸