mrrv3 Merhaba, sizi enn iyi ben anlarim sanirim.🥰 Benim kizim da bir hafta sonra 22 aylik olacak, daha 2-3 gündür biraz biraz yürümeye basladi. Koltuktan koltuga ya da benden babasina gidiyor, cani isterse tutunup kalkip odayi turlayip oturuyor falan.. Aşiri temkinli bir bebek benim kizim, babası da 2 yasina doğru yürümüş.. Yani olabiliyor bazen.. Sizin bebeginiz de yürüyor zaten hiç endişe etmeyin derim. Ben norologa hic goturmedim, kaba motor gelisimi hep geriden geldi kizimin, 15 aylikti mesela emeklediginde, 9-10 aylikti desteksiz oturabildiginde gibi gibi.. Ama kendi ritminde hep ilerlemeleri vardi, gec de olsa yapiyor yani zamanla her seyi. Bilişsel anlamda da cok iyi durumda, kelimeleri, algisi vs gayet iyi, o yuzden bu konu beni hic endislendirmedi diyebilirim. Siz de tesvik edici seyler yapin elbette, yururken alkış vs ama endiselenmeyin derim. 🌸 🥰