mrrv3 kimseye kulak asma. Doktor kontrolü yeterli ki götürmüşsünüz zaten. Benim kızım geç konuştu hatta bi süre özel dil terapistine de götürdüm maddi olarak zorlayınca bıraktım. Herkes konuşmuyor mu niye konuşmuyor diye sürekli sorup iyice canımı sıkıyordu zamanla açıldı 3 yaşında şu an kendini ifade edebilecek kadar konuşuyor hergün farklı kelimeler öğreniyor söylüyor vs vs çevre baskısı illet bişey kulaklarını kapat ☺️