_-zynp-_ bızımde aynı ıste parka götürüyorum ama yoruluyorum kucakla kaydır salla falan, gören e bırak kendı yürüsün yürümüyor mu e büyük falan dıyorlar ıste kafama takıyorum ıster ıstemez ınsallah dedıgınız gıbı en kısa zamanda yürür yaz oncesı ben de rahat ederım oğlum da rahat eder ☺️☺️