Gokturkmom ben kesinlikle sonbahar insanıyım. Puslu hava hafif ıslak toprak kokusu ve tabiki kahve kokusu bayılırım 😊 ikinci sırada ilkbahar var ama ilkbaharında yağmurlu günlerini ve hafif serin günlerini çok severim.😇 yazı pek sevmem çünkü tesettürlü olduğum için çok terliyorum bunaltıyor beni 😄😄