Hemdem__ Gokturkmom Kış insanıysan: Evde battaniye, sıcak içecekler ve dinginlik vazgeçilmezin Bu tamamen ben 🫠
mondecaidensecmeler Gokturkmom bahar insanıyım ama ben yapı gereği yalnızlık,sessizlik,kafa dinleme insanıyım ama güneşli günleri,güneşi seviyorum yoksa insan havadan bile bunaliyor sanki. Güneşi gördüm mü kendime geliyorum
Ozooo Gokturkmom ilkbahar sonbahar karışımı biraz hüzünlü sakin melonkolik yağmurda huzur buluyorum yakıyorum bir 🚬mis gibi
serendipity16 Gokturkmom ilkbahar insanıyım nisan doğumluyum oğlumda mayıs doğumlu o yüzden ekstra seviyorum ama bu sene ilkbahar hiç güzel yaşayamayacak ya hâlâ havalar soğuk bu yüzden üzülüyorum ilk defa bu kadar soğuk ve ilkbahar yaşıyoruz
Gokturkmom serendipity16 Evet 1 gün sıcak 5 gün soğuk değişik bi hava var tam hastalık havası 🥲ince giysen üşüyorsun kalın giysen yanıyorsun bu arada bende Nisan doğumluyum ✨🫂
myavokado Gokturkmom kış insanı olup dingin olmak isterdin ama hayat şartları el vermiyor 😅 ilkbahardan yana kullanıyorum oyumu 🌿
usenmedimyaptimbirvelet Gokturkmom yaz tabi ki. Kışın hava kasvetli soğuk oluyor ve bol bol hastalık mevsimi dışarı çıksan eziyet çıkmasan eziyet kemiklerin üşür hele buz gibi şehirdeysen. Yaz öyle mi çık cıvıl cıvıl çocukları kalın giydirme derdi yok hastalanma derdi yok sal havuza bahçeye çayıra akşam olur birden yazın çocuk büyütmek daha kolay allahım gün sayıyorum resmen. Oğlum bile diyor ki hadi tatile gidelim 🤣 dur annecim bende istiyorum sabret
birdemlikcay Gokturkmom Ben çoğunlukla herkesin doğduğu ay gibi bir karakteri olduğunu düşünüyorum. Ben Nisan ayında doğdum en sevdiğim mevsim de ilkbahar ne çok sıcak ne çok soğuk hafif sıcağımsı ılık cıvıl cıvıl ferah bir hava. 🥰