Kimimiz güneş açınca içi kıpır kıpır olanlardan, kimimiz yağmurda huzur bulanlardan… Peki sen hangi mevsimsin? 🌿
☀️ Yaz insanıysan: Enerjin hiç bitmez, planların hep dışarıda! Deniz, tatil, güneş = mutluluk
🍂 Sonbahar insanıysan: Hafif melankoli, kahve kokusu ve sakinlik tam senlik
❄️ Kış insanıysan: Evde battaniye, sıcak içecekler ve dinginlik vazgeçilmezin
🌸 İlkbahar insanıysan: Yenilik, umut ve tazelenme hissi seni anlatıyor
Ben kesinlikle yaz insanıyım çünkü güneş, deniz ve o özgürlük hissi bana inanılmaz iyi geliyor ☀️💛🌊
Sen hangi mevsimsin? Yorumlara yaz, bakalım kimler aynı hissediyor🦦