Hemdem__ 8.inci yılda nasip oldu bana mucizem…Transfer olduğum gün işten izin aldım,sonucu öğrenir öğrenmez istifa ettim.Oğlum doğduğu hafta park bahçe gezmeye başladım onunla.Heekes birşeyler dedi tabi mümkün oldukça takmadım.Evi temizlerdim ama hala her taraf oyuncak dolu.Hala herkes birşeyler diyor ama takmıyorum,gerekene cevabını vermeye çalışıyorum.Eyluül ayında o okula başladı,ben de hafta sonu eski işime döndüm.Onu bazen şımartıyorum evet bazen de bilinçli birşeylere yok diyorum ama maaşımı da ona harcıyorum 😂 bir tek kendime zaman ayırma kısmını beceremedim gitti.