karalim zumruduanka160 Bebek uyuduğu zaman evin işini gücünü yapayım demiyorum uykum varsa uyuyorum:)
Hemdem__ 1Umut Sağlıkla büyüsün mucizeniz 🥰🙏Bende 5.5 yıl sonra kavuştum 3 yıl tedavi süresinden sonra tüp bebek yapacağım ay öğrendim oğlumu 🙏Çok şükür bu günlerimize.İşe başlamışsınız kendinize zaman ayırmaya da az kalmış gibi 😊😊
1Umut Hemdem__ sağolun,amin ecmain inşaALLAH 🤲🏻 Rabbim kimseyi evlatsizlikla-evladiyla sınamasın.Bütün bebişler sağlıcakla büyüsün. İşe başladım,gidip gelmemi iple çekiyor,kapıdan içeri girdiğim an onun esiri gibi oluyorum 😂 iyi ki var canım oğlum ♥️
byrmm Hemdem__ eşimle görücü usulü isteyerek evlendim ama evlilik süreci çok hızlı oldu ve birbirimizi tanımadan evlendik. Aramızda 10 yaş var. Çocuğum olduğunda 22 yaşındaydım. Ve evliliğim daha oturmadığı için eşimle yaşadığım sorunları istemeden bilmeden çocuğuma karşı olan tavrımla yansıtıyodum(bunu şimdileri düşününce farkedebiliyorum maalesef.) şimdi 7 yıl sonra kızım oldu inanın evliliğim oturdu eşimi daha iyi tanıyorum o yüzden annelik daha kolay ve sakin geliyo bana. Keşke evlenir evlenmez hemen çocuk yapmasaydım daha sakin iyi bir anne olabilirdim oğluma diye düşünüyorum maalesef.
Hemdem__ byrmm Daha evliliğe alışamadan çocuk olunca öyle oluyor malesef.Tabiki her dönemde zorlanılıyor ama tecrübenin de faydası oluyor
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Hemdem__ Hava soğuk Bu kısımı yine yapamazdım kızım rüzgarda bile hemen hasta oluyor 😀
Hemdem__ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Bende ama çevreme bakıyorum çıkaranlar çok fazla maşallah hasta da olmuyorlar😊
istanbul12 Hemdem__ gerçekten bu duruma hazır mıyım diye sorardım öncelikle Çünkü hazır hissedip Asla hazır olmadığımı anladım bu süreçte Aman yer içer uyur uyumazsa da 1 gece uyumaz 2 gece uyumaz diye düşünüyordum çünkü etrafımda hiç hamile insan yoktu Sonrasında Yenidoğan zamanı kendime zehir ettiğim için bir daha bu hataya düşmez Bir an önce büyüsün diye asla dua etmezdim 🥲 Çünkü o kokusunu çok özlediğimi fark ediyorum artık Mis gibi cennet kokardı Şimdi sadece yemek yerken elini neye batırıp sonra kafasına yüzüne sürerse o kokuyor😂 10.5 aylık Her anın tadını çıkarırdım Ama yeniden anne olmuyum yaşadığım her şey ilk bebeğimle tecrübe olarak kalsın gitsin mümkünse😂😂😂
Hemdem__ istanbul12 Ama yeniden anne olmuyum yaşadığım her şey ilk bebeğimle tecrübe olarak kalsın gitsin mümkünse Bende aynı fikirdeyim 🤣🤣🤣
balyanakannesi26 Hemdem__ hepsine ek olarak ekrandan kesinlikle uzak tutardım ve kimsenin vermesine asla izin vermezdim 4 yaşına girdi 2 aydır eşimin kızının öğrettiği oyunları oynuyor eğer ben onunla ilgilenemez isem hemen telefon istiyor asla durmuyor ağlıyor bağırıyor sıkıldım diyor hemde milyon kere şimdi havalar ısınıyor bir şekilde bıraktıracağım ama 2 aydır ekran ekran tabiiki etkinlik de yapıyoruz oyun da oynuyoruz ama işim olduğunda asla durduramıyorum