karalim Ek olarak Temizliği takmıyorum, gözüme takılmayacak kadar toparlayabilirsem ne ala Yemek yapamıyorsam yapamadım diyorum 🕶️
kizimlahayat Depresif bi hale büründüm bu aralar hasta oldum vs derken .. depresif olmamayı daha güçlü dirayetli olmayı isterdim . :((
tugbisssdgshsh Hemdem__ eğer tekrar doğum yaptığım ana dönsem anın tadını çıkarmak isterdim beni çok ağlattılar kulak tikardim keşke donebilsem çok özledim
Hemdem__ gizem6767 Bizim yemeklerimizi daha çok sevip yiyorlar.Özenle hazırladığımızı öyle yemiyorlar
Hemdem__ karalim Maşallah ne güzel 🥰 Bende saatlerce uğraşırdım uyusun diye.Şimdi olsa o kadar zorlamazdım