Hemdem__ -Dağınıklığa bu kadar takılmazdım sadece anın tanıdı çıkarırdım -Başkalarının dediklerine tamamen kulağımı kapatırdım -Kendime zaman ayırmak için fırsatları değerlendirirdim -Hava soğuk,sıcak demeden daha çok dışarı çıkarırdım Peki ya siz ?
Pamukhanim_ Hemdem__ yazdıklarına ek olarak. Baştan bir sınır koyar kimseye laf ettirmezdim. Herşeyi tek başıma yapmak için uğraşmazdım.
metekaanmomm Hemdem__ yedi yıl sonra tekrar anne oldum ve şimdi daha bilinçliyik kesinlikle tecrübesizliği atmış oldum üstümden Kimseyi umursamiyorum Kendime zaman ayırıyorum Temizlikle kafayı yemek yerine dışarı çıkıp kafamı dağıtıyorum Canımı sıkan biri olunca cevabini veriyorum Önce kendim diyorum artık
beyzzsenturkk_ Hemdem__ yeniden anne olacağım ve dağınıklık umrumda değil atak dönemleri umrumda değil uykusuzluk umrumda değil kısaca sadece anı yaşamak gezmek tozmak ağlarsa birlikte ağlamak gülerse birlikte gülmek istiyorum yeniden anne olsam asla hiç bişeye takılmaz dünyayı kendime dar etmez milletin ağzına bakarak yaşamazdım. evim kirli diye oturup kendime stres yapmaz atak zamanları durmuyo diye kendimi eve kapatmazdım. yeniden anne olacağım 20 güne ve tek isteğim bu bebeğimde anneliği dibine kadar yaşamak. ilk kızımda yaptığım hataları geri alabilsem keşke 🫠
gizem6767 Hemdem__ hepsıne katılıyorum bebegıme onune gelen her yeemgı yedırrdım pımpırıklı davrandım alerjı olcak dıye ıkıncı çocuğum olursa tadım testı yaptrmdn herseyden verıcem kendı yemeklrmzden ayrı yemek falan fılan
Hemdem__ gizem6767 Bizim yemeklerimizi daha çok sevip yiyorlar.Özenle hazırladığımızı öyle yemiyorlar
bozdemirgizem Ben daha yolun çok başındayım kızım 6 aylık ama Kızım küvezdeyken ve lohusayken beni üzmek için ısrarla laf söyleyenlere cevabı verir yaşadıklarımın ağırlığının üzerine bir de onların lafını kafama takmazdım
ElisaMom_ Hemdem__ 2.defa anne oldum ve bu yazdıklarınızın çoğunu yapmaya çalışıyorum Evim dağınık çok uzun zamandır insanlara kulağım kapalı kendime zaman ayırabiliyorum,bebeğim kış bebeği doğdu doğalı dışardayız falan falan☺️
karalim Hemdem__ Benim de 2. çocuğum Çok şükür büyük farkındalık sahibiyim. Lohusalık depresyon u bile uğrayamadı. Kendime değer veriyorum Mutluyum Uyumuyor bazen alıp içeri gidiyorum sonra uyur diyorum zorla 3 saat uyusun uğraşmıyorum Uyumak istiyorsam uyuyorum Çocuklarımı alıp sahile gidiyorum 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Hemdem__ karalim Maşallah ne güzel 🥰 Bende saatlerce uğraşırdım uyusun diye.Şimdi olsa o kadar zorlamazdım