Her sene kuru baklagil kavanozlarının kapağını açıp cam kenarına koyarım bereketlensin diye
A4 kağıdına dileklerimi olmuş gibi yazar( ev alıyoruz) gibi resim çizer açık balkona masa üzerine koyarın yanına da eşimin kendimin cüzdanını açıp bırakırım
Bu sene ekstradan çörek otu ektim saksıya saksı dibine 3 tane 1 tl koydum
Evde defne yaprağı ve üzerlik yapıp gezdirdim
Ev anahtarını dişleri yukarı gelecek şekilde koydum
Yastığımın altına 3 tane defne yaprağı koyup uyucam
Ellerime yüzüme gül suyu koydum
En önemlisi bunları yaparken önce allahtan istedim