1prensesannesi__ kutlamak haram olduğu için demedim değil de zaten ama bişey isterken sadece Allaha dua ederek istemek dinimizce uygun olan . Böyle elmaya, ağaca, ateşe, bez parçasına bi umut bağlamamak lazım . Araştırıp öyle kutlayın isterseniz :) içimden yazmak geldi size onca insan arasında size yazdım sadece :)