1prensesannesi__ CuteBadesMama evet ne güzel anlattınız dileklerimizin,dualarimizin kabul olması dileğiyle 🥰🤲🏻
1prensesannesi__ Balbulutu neyse siz bu gece yazın dileklerinizi yapın ben şimdi en başa yazicam hepsini hangisini yaparsanız artık 🥰 yarın sabah ta alip saklayabilirsiniz ya da akan bir suya atabilirsiniz önemli olan niyet Allah kabul etsin 🥰
1prensesannesi__ 1oglanannesi__ gül olursa daha iyi ama yoksa canlı bir çiçeğin dibine de gömebilirsinjz
umos_ 1oglanannesi__ dileklerimi bir kâğıda yazıp gömmüştm aslında. Ve bebeğim plsnlı bile değildi. Hıdırellez dileğine çok bağlamıyorum ben birazda ne kadar istefiğinize ve kadere baglı bence. Ama rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏
[silindi] 1prensesannesi__ bekliyorummmm Allah hepimizin hayırlı tüm dileklerimizi dualarımızı kabul etsin inşaaallaaah 🤩🥰
1prensesannesi__ [silindi] bununla ilgili yeni post aciyorum canım herseyi yazacağım ordan bakarsın olur mu şimdi yazsam altta kalacak 🫠
Balbulutu 1prensesannesi__ Amin canım benim bulunduğum yerde su olmadığı için kardeşime demiştim 🥺 saklarım bunu da
1prensesannesi__ Kızlar şimdi hepsini yazacağım ama yeni post mu açsam çünkü yazsam altta kalacak yukarıya sabitleme yok sanırım demi ya
Tatlican 1prensesannesi__ Ben yaptım. Gülün dibine koydum🌹😄Benimde 2 kere oldu. Biri büyük birşey. Diğeride orta büyük😄
Tatlican 1prensesannesi__ Yok bu gece yapılıyor. Hatta ateşte bu gece yakılıyorya. Ne istiyorsam yazdım gülün dibine gömdüm🌹😄 Biri Eylül’de olmasını istediğim birşey inşallah olur yaaa🤲
1prensesannesi__ Tatlican tamam işte bu gece yapılıyor yaa sende ben yaptım diyince erkenden yapmışsın anlamında demiştim
1prensesannesi__ pinar1905 Hızır aleyhisselam bu gece çıkıyor ya tercih meselesi tabii buda Dini bir inanç aslında
1prensesannesi__ perla_ nasıl yani herhangi bir canlı çiçeğin dibine de koyabilirsin yapabilirsin cnm tabi gül varsa daha makbul oluyormus
Tatlican 1prensesannesi__ Hahahah karanlıkta bahçeye çıkmak istemedim. Komşular gömü arıyorum sanmasın🤣🤣
pinar1905 1prensesannesi__ 1prensesannesi__ Hızır Aleyhisselam ne zaman çıkar bilemem. Ama bir kağıda yaz toprağa gömm ağaca çaput bağla vs. Hepsi dine aykırıdır. Belirli şeyler araç edinerek dinen dua edilmez. Eğer Hızır Aleyhisselam çıkıyorsa kalkar namaz kılar dua edersin. İslamda bir şey istenirken sabırla duayla namazla istenir. Tabi herkes kendi bilir