kiziminannesii merkursavascisi_06 tokiden çıkan ev eşimin adına olucak.ama insan bugün yarın başına ne iş gelecek bilemiyorki
merkursavascisi_06 kiziminannesii evlilikte edinilen mallar ortak neticede boşanmayı kastediyosanız. Allah korusun vefat halinde de mirasçısınız yani ben mal konusunda bu kadar ince düşünmeye gerek var mı ki
Niyesordunbucevabi kiziminannesii ben tektaşıma varana kadar verdim. Yerine koyacağını biliyorum çünkü eşimin ve bu devirde ev almak kolay değil borca girmektense elimde ki altınları vermeyi tercih ederim
serra0 kiziminannesii bir kolye ve bileklik ne kadar ki? Yani demek istediğim o kadarını biriktiremiyor mu, güvence istiyorsanız müşterek tapu falan yapabilirsiniz
nisanmom kiziminannesii be verdiririm sonuçta bende o evde yaşıyorum. Tapuyu ortak tapu isteyebiliriz
yasemin0000 kiziminannesii ev alacaksak alyans hariç hepsini verirdim. Düğünden bi saat sonra araba için kolye bileklik yüzükler hariç hepsini verdim 😂
SevimliHayaletCasper kubrainci1101 bi kolye bi bilezik kaç para tutacak Allah aşkına hadi 100 bin tutsun onun tamamı sizin olsun. Ama ev alırsanız fiyatı milyon yani kıhas bile olamaz
GezginPaNDa kiziminannesii kız kocam istesin böbreğimi bile veririm . Ne altını ne yüzüğü Biz evliyiz her şeyimiz bir
Asyaveannesi04 kiziminannesii Ev, araba alacaksak tabi veririm ki verdim de. Sonrasında evimizin borcu bittikten sonra eşim fazla fazlasını aldı