Nissy içten pazarlık değil kadına bir dayanak güven kimse boşanmak için evlenmiyor allah korusun diyorum ama herşey var yolda insanın başına herşey gelir burda kaç tane post görüyorum aladatlıdım terk edildim diye kendi adıma konuşuyorum ne malum başıma gelmeyeceği o duruma düştüğümde kimse acımayacak bana o yüzden güvenecekse güveniyorsa benim kocam adam gibi adam diyorsa versin verin