Rwerdst kiziminannesii geliriniz olmadığı için böyle küçük hesap yaptığınızı düşünüyorum. Ben olsam verirdim ortak sonuçta. Neden vermiyim ki??
numbkt kubrainci1101 yani böyle düşüneceğim bir adamla evlenmezdim. Ev için takılarımı falan verdim gayet ama hiç de böyle düşünmek aklımın ucundan bile geçmedi ya boşanırsam bana hangi mallar kalacak diye hesap yaparak evlilik mi sürdürülür 😅
kubrainci1101 numbkt siz hesap yapmayın ben size hesap yapın veya yapıyorsunuz demedim bu benim kendi düşüncem kocanıza güvenmişsiniz vermişsiniz saygı duyarım sizde benim düşünceme saygı duyun ben kocamla evlendiğim işi bile yoktu ki ben sizin tasfir ettiğiniz gibi biri değilim
Huma_kus34 kiziminannesii ay ev alıcaksanız ne guzel verırım tabı yuzuk harıc 😅 bnde kumar icn falan sandım yanı o ev sızınde olucak 🤭
UrbanMom kiziminannesii bizimde dugun takıları ve cocuga gelenler durur. Esimle ortak karar olarak alyans haric daha para katabilirsek ev almak istiyoruz. O yüzden ev konusunda evet derim. Alyansı da sadece cocuk okumak ister elimizde para olmaz güç yetmez sadece onun için bozdururuz diye konuştuk.
ahfjpeoejdn kiziminannesii verdim, verürğmde. Babanızın evinden getirmediğiniz bilezik değilse şayet verilir. Kendi bileziğiniz olmuyor sonuçta düğünse takılanlar. Bende ev niyetine verdim . Şahsen düğün takılarınızda şayet verilmemesini ben absürt buluyorum.
ahfjpeoejdn kubrainci1101 sizin kocanıza güveniniz yok bence. Herkesin başına her şey gelebilir. Bu altın sizi güvende tutmaz. Şahsen eşim böyle olsa ben boşardım. Evlilik birlik, güven işi. Senin benim, güvence işine girince çıkılamaz
poyrazkoray07 kiziminannesii ev ıcın verılıd ama başka şeyler için verme tecrübeye dayalı gerı gelmıyor😅
minikmisimben kiziminannesii zamanında iş kuracaktı kulağımdaki küpeye kadar verdim desteğimiz yoktu çünkü. Çok şükür hepsini fazlası ile yerine koydu daha güzellerini aldı. Bilezik yapmıştık arabamızı değiştirirken iyisi olsun dedim istemedi ama hepsini verdim yine alacağız çiz ev alsa yine veririm. Vicdanlı olduğunu geri geleceğini biliyorum alamasa da canı sağolsun aramızda öyle bir durum olmaz.
myavokado kiziminannesii bilezikleri verdim yedi bilezik vardı iki buçuk yıl önce verdim ev aldık oda arabasını satmıştı ev için verilir niye verilmesin ki sonuçta kumar oynamıyor
altay2123 kiziminannesii ben araba için verdim 7 bilezik 25 gr ile 30 gr çeyreklerim sağolsun simdi yavas yavaşta olsa yerini dolduruyor alıyor yani bence eşe bağlı ya
kulun_biri kiziminannesii ben verdim ev alırken. Çocuğumun künyesi hariç altınlarını da verdim. Geri ödeyeceğim diye sözünü de aldım. 🫣 bakalım dün dedi daha borcumuz bitince başlayacağım her ay sizden aldıklarım için dedi tabi önce kızımızın altınlarını tamamlayacağız nasipse🤗
pimpiriklianne43 kiziminannesii veririm tabikide verdimde eşim esnaf dükkan almak istedi bütün altın bileziklerimi verdim çünkü onları bana alan yine eşimdi yine alır hiç pismanda değilim
gizem6767 kiziminannesii verdım araba aldık gecen sene bu sefer degıstrcez degıstrnce bılezıklerımı gerı verıcek artk sukur durumumuz ıyı
tugbissstt kiziminannesii düğünden 4 ay sonra araba almıştık tüm altinlarimi vermiştim şuan arabamız var mesela ortak kullanıyoruz tabikide veririm borca sokmaktansa
mavideniz96 kiziminannesii E herhalde veririm (verdim de 😂 ) ev almak için vermeyeceğim de ne için vereceğim yani o kadar da değil
birkupalatte kiziminannesii Elbette veririm. Sadece ev değil. Basit bir şey için istese yine veririm. Kocam sonuçta. Canım benim