ikicocukannesi123 ayyy hiç üzülüp kendinize eziyet etmeyin. Kızım ne döndü, ne emekledi, ne doğru düzgün oturdu. Artık benim kızım hasta kesin diye kendime eziyetler ettim. Bir yaşına girdi iki gün sonra yürümeye başladı.. Sadece sabır her bebek aynı değil maalesef